27-28 FEBRUARIE 2020 // JW MARRIOTT GRAND HOTEL // BUCURESTI
Inscrie-te acum

Conferinta

Participa la o zi intensa in care vei afla totul despre creativitate in PR, strategii eficiente de comunicare online, tactici de mentinere a relatiilor cu liderii de opinie si provocarile industriei in 2020

click aici

Training

Vino la o zi de workshop-uri aplicate, gandite sub conceptul PR Academy. Reprezentantii agentiilor de top din Romania vor aduce in prim plan cele mai importante subiecte din comunicare

click aici

Program 2019

ZIUA 1 – PR FORUM

  • 08.00 - 09.00
    INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
    Cafeaua, croisssantul si locul preferat ii asteapta pe cei mai matinali dintre participanti.
  • 09.00 - 11.00
    CONFERINTA 1
    The Future of PR

    O dezbatere plina de idei si resurse axata pe principalele trenduri si oportunitati din PR. Aceasta sesiune iti ofera ocazia sa anticipezi schimbarile de directie din industrie si sa fii la curent cu ultimele noutati, pentru a te diferentia de competitie si a te pozitiona in topul preferintelor publicului-tinta.

    Dintre temele de discutie:
    - Cu ce provocari se va confrunta industria de PR?
    - Cum vor evolua rolurile comunicatorilor?
    - Cine este viitorul om de PR?

    Vorbitori:
    Raluca Radu
    Country Manager, Answear Romania
    Nina Bratfalean
    Marketing Manager, BMW Group
    Irina Nicoleta Scarlat
    Country Manager, Revolut Romania
    Crenguta Rosu
    Managing Partner, DC Communication
    Sorana Savu
    Senior Partner, Premium Communication
    Irina Roncea
    Managing Director, Golin Romania
    Moderator:
    Cristian Manafu
    Managing Partner, Evensys
  • 11.00 – 11.30
    PAUZA DE CAFEA
  • 11.30 – 13.30
    CONFERINTA 2
    What PR Pros Need to Know for 2020 and Beyond
    Trecem printr-o perioada plina de transformari, iar relatiile publice au in fata noi provocari si oportunitati deopotriva. Cum te poti diferentia? Cu cat planifici mai in amanunt urmatorii pasi, cu atat mai bine vei fi pregatit sa gestionezi schimbarile care vor aparea. Aceasta sesiune va identifica elementele esentiale pe care sa le ai in vedere in urmatoarele 12-16 luni.
    A Manager’s Perspective on Business Communication Today
    James Simmons
    Managing Director, Unilever South Central Europe
    From communication insights to business results
    Fran Cavanagh
    Head of Research & Analytics, Ketchum London
    Creativity - What’s Next?
    Oana Bulexa
    Managing Director, MSL The Practice
    Political correctness in 2019
    Ioana Manoiu
    Managing Partner, GMP PR
    Moderator:
    Dana Dobrescu
    Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez Romania
  • 13.30 – 14.30
    PAUZA DE PRANZ
    Urmatoarele sesiuni se vor desfasura in paralel, in 3 sali
  • 14.30 - 18.00
    TRACK A - COMMUNICATION UPGRADE
  • 14.30 - 16.00
    Sesiunea 1
    New Tactics in Corporate Communication
    Organizatiile trec prin schimbari permanente. Schimbarile sunt parte de evolutia lor. Sunt schimbari de management, de mentalitate, de tehnologie, de optica in business ori de pozitionare. Cum comunici, cum te adaptezi si cum actionezi in momentele importante din viata organizatiei? Cautam raspunsuri in aceasta sesiune dedicata comunicarii corporative.
    How companies can do good that matters
    Carmen Uscatu
    Fondator ”Daruieste Viata!
    Oana Gheorghiu
    Fondator ”Daruieste Viata!
    A Smart Approach on Employer Branding in Social Media Era
    Roxana Ionescu
    Senior Digital Manger, Golin
    Oana Pohrib
    Digital Manager, Golin
    How to Create a Great Employer Brand Video
    Ioana Mucenic
    CEO, Minio Studio
    Moderator
    Catrinel Burghelea
    Consultant Comunicare si PR
  • 16.00 - 16.30
    PAUZA DE CAFEA
  • 16.30 – 18.00
    SESIUNEA 2
    Rethinking Media: From Hard News to Fake News
    Teritoriul media este intr-o schimbare radicala, iar jurnalismul de calitate este din ce in ce mai rar. Schimbarea afecteaza deopotriva si publicul larg, si companiile care adesea sunt subiecte de presa. Sesiunea isi propune sa ia pulsul media in Romania anului 2019 si sa vina cu raspunsuri la multe dintre provocarile actuale.
    Vorbitori:
    Vlad Petreanu
    Jurnalist, Europa FM
    Dragos Stanca
    Partener ThinkDigital & Presedinte Brat
    Ana-Maria Caia
    Communication Consultant
    Petrisor Obae
    Fondator, Pagina de Media
    CATALIN TENITA
    Fondator, ZeList-Monitor
    Moderator:
    Cristian Manafu
    Managing Partner, Evensys
  • 14.30 - 18.00
    TRACK B - BRANDS IN ACTION
  • 14.30 - 16.00
    Sesiunea 1
    Case Studies: Planning & Managing Communication Campaigns
    Aceasta sesiune analizeaza ce implicata gestionarea campaniilor de relatii publice. Iti va oferi cunostintele necesare despre practicile si instrumentele de management. De asemenea, te va ajuta sa dezvolti si sa planifici gestionarea unor campanii eficiente de PR.
    Building a creative multi-channel journey
    Corina Coman
    Communication Director, Graffiti PR
    Pragmatic Creativity in Health PR
    Alina Marcu
    Account Manager Healthcare Communication Division, Image PR
    Paula Rusu
    Jurnalist, PaulaRusu.ro
    Keeping up with digital times
    Laura Andrei
    Head of Marketing, BCR
    Moderator
    George Man
    Managing Partner, Creative Market
  • 16.00 - 16.30
    PAUZA DE CAFEA
  • 16.30 – 18.00
    SESIUNEA 2
    Case Studies: Creative Communication Campaigns
    Aceasta sesiune le va oferi sansa specialistilor invitati sa impartateasca din propria experienta. Este o sesiune cu multe studii de caz si sfaturi concrete care vor oferi o imagine cat mai realista a activitatii de relatii publice.
    You Don't Know What We Did Last Summer
    Octavian Gheorghe
    Creative Director GMP PR
    Denisa Mirea
    Brand Communication and Advertising Manager SEE , Avon Romania
    Crossing the Boundaries of Communication
    Livia Fericean
    Corporate Citizenship & Public Affairs Manager, Samsung
    #nudoarluni: the story of a real-time marketing campaign
    Radu Savopol
    Cofondator, 5ToGo
    Moderator
    Andreea Mihaela Retea
    Producator TV
  • 14.30 - 18.00
    TRACK C - NEW SOCIAL MEDIA
  • 14.30 - 16.00
    Sesiunea 1
    The New Social Media Strategy
    Aceasta sesiune iti va arata cum poti sa integrezi eficient social media in strategia ta de comunicare. Te va ajuta sa setezi corect obiectivele, sa identifici oportunitatile si sa definesti valorile pentru platformele sociale.
    The Pillars of an Effective Multi-Channel Communication
    Cristina Hanganu
    Director de Comunicare & CSR, Lidl Romania
    The Beauty of strategy done right
    Raluca-Ioana Duta
    Digital Manager, L'Oréal Romania
    Going further in Brand Communication
    Tina Cretu
    Senior Digital Marketing Manager, KFC
    Moderator
    Dana Nae Popa
    Managing Director, Pastel
  • 16.00 - 16.30
    PAUZA DE CAFEA
  • 16.30 – 18.00
    SESIUNEA 2
    Planning a Successful Influencer Marketing Campaign
    Noile staruri de pe platformele social media atrag din ce in ce mai mult atentia comunicatorilor. Instagram si YouTube au creat noul val de influenceri in ultimii ani, iar acum TiKTok vine puternic din urma. Influencer nu e un subiect nou, insa e unul care evolueaza odata cu retelele sociale si creatorii de continut. O sesiune care explica aplicat fenomenul influencer-ilor.
    The importance of influencer marketing in brand PR and corporate communication
    Oana Bulexa
    Managing Director, MSL The Practice
    The brand perspective on influencer marketing
    Dorin Boerescu
    CEO, 2Performant.com
    Alina Ignat
    Brand Manager, Vivre
    How to work with influencers
    Adrian Popescu
    Content Creator, Noaptea Tarziu
    Florin Grozea
    Fondator, Hit Yourself
    Moderator
    Cristian China Birta
    Co-Fondator, Kooperativa 2.0
Program in curs de actualizare. Pentru agenda completa, va rugam sa verificati periodic aceasta pagina.

ZIUA 2 – PR ACADEMY

  • 09.00 - 18.00
    PR ACADEMY
    Cea de-a doua zi este dedicata PR ACADEMY, eveniment ce va avea loc pe 29 martie 2019, hotel JW Marriott Grand Hotel, Bucuresti. Cuprinde 3 cursuri gandite in module de "jumatate de zi" si ofera un know-how unic si un maximum de interactivitate.
PR Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

Organizer

Platinum Agency Partners

Gold Agency Partners

Silver Agency Partners

Cu sprijinul
Media Partners