27 FEBRUARIE 2020 // JW MARRIOTT GRAND HOTEL // BUCURESTI

Program

  • 08.00 - 09.00
    INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
    Cafeaua, croisssantul si locul preferat ii asteapta pe cei mai matinali dintre participanti.
  • 09.00 - 11.00
    CONFERINTA 1
    Debate: Driving Brand Growth Through Purpose

    Azi mai mult ca niciodata, companiile sunt sub lumina reflectoarelor, in lupta lor pentru avantaj competitiv. Clientii nu mai iau decizii bazate doar pe produsele si preturile unui brand, ci mai ales pe ceea ce spune brandul respectiv. Ce face. Pentru ce cauze si probleme ia atitudine.

    Vorbitori
    LUCIAN MINDRUTA
    FOUNDER, MEDIAREADY.NET
    Ada Iftodi
    Marketing Manager, Mastercard România
    SORANA SAVU
    SENIOR PARTNER, PREMIUM COMMUNICATION
    IRINA RONCEA
    DEPUTY MANAGER DIRECTOR, GOLIN ROMANIA
    ALEXANDRU PAIUS
    SENIOR PARTNER, IMAGE PR
    STUDIU SPECIAL
    A Purpose-Driven Brand Is A Winning Brand
    Unlock Research prezinta in premiera la PR FORUM 2020 rezultatele studiului „Hunters Unlock the Trends”, care ne vor arata cum s-au schimbat valorile romanilor si ce asteptari au ei acum de la brand-uri: mai multa transparenta, autenticitate, practici responsabile pentru mediu dar si pentru sanatatea fizica si psihica a angajatilor, pentru bunastarea oamenilor si a societatii in general.
    FLAVIA BOBEI
    ALTERNATIVE RESEARCH SOLUTIONS MANAGER, UNLOCK RESEARCH
    Moderator
    Cristian Manafu
    MANAGING PARTNER, Evensys
  • 11.00 – 11.30
    PAUZA DE CAFEA
  • 11.30 – 13.30
    CONFERINTA 2
    PR 2025: What PR Pros Should Do in the Next 5 Years

    Trecem printr-o perioada plina de transformari, iar relatiile publice au in fata noi provocari si oportunitati deopotriva. Noul deceniu a inceput cu mari asteptari din partea publicului, mai vocal astazi ca oricand. Cum se adapteaza companiile? Ce vor face comunicatorii? Ce idei pot starni creativitatea si ce tactici pot imbunatati strategiile? Aceste intrebari si altele isi vor gasi raspunsul in aceasta sesiune.

    PR Upgrade - The Co-Creation Factor in the Fast-Moving Digital World
    Kim Castro
    HEAD OF DIGITAL, KETCHUM BRUSSELS
     PR Disruption - Survival Tips For What Comes Next
    OANA BULEXA
    MANAGING PARTNER, MSL THE PRACTICE
    PR Update - How to Win the Hearts and Minds of the Generation That Expect It All?
    Alex Cotet
    Scenarist & Regizor, Sector 7
    Raul Gheba
    Copywriter & Comedian
    Moderator
    DANA DOBRESCU
    CORPORATE & GOVERNMENT AFFAIRS MANAGER, MONDELEZ ROMANIA
  • 13.30 – 14.30
    PAUZA DE PRANZ
    Urmatoarele sesiuni se vor desfasura in paralel, in 3 sali
  • 14.30 - 18.00
    TRACK A - GO DIGITAL
  • 14.30 - 16.00
    Sesiunea 1
    New Tactics in Social Media Communication

    Publicul larg incepe să ceara mai multa transparenta si autenticitate de la povestile pe care brandurile le spun. Din acest motiv, continutul onest si autentic tinde sa castige cel mai mult teren. Pentru castiga cu succes increderea publicului, profesionistii din PR vor trebui sa lucreze impreuna cu clienții lor pentru a se asigura ca ofera povesti de calitate si continut relevant si autentic.

     How To Be A Social Media Rockstar on Facebook
    CRISTINA SAVUICA
    CHIEF HAPPINESS OFFICER, LUGERA-THE PEOPLE REPUBLIC
    You Better Get Ready - Experiential Campaigns Will Change Everything
    LAURA MIHAILA ANDREI
    HEAD OF MARKETING, BCR
     How Burger King Started a Revolution in the Facebook Kingdom
    Catalin Bran
    Head of Digital Innovation & Social Media, MSL The Practice
    Vlad Socianu
    Art Director, Publicis Romania
    Moderator
    Cristian China Birta
    Managing Partner, Kooperativa 2.0
  • 16.00 - 16.30
    PAUZA DE CAFEA
  • 16.30 – 18.00
    SESIUNEA 2
    Mastering the New Media Trends

    Analizand globul de cristal al tendintelor media pentru 2020, am ales unele dintre cele mai importante pe care le vedem aparute pentru branduri care doresc sa ajunga la noi audiente prin acoperire in mediul online.

    Podcasts - Changing the way we think about success for brands, content, and marketing
    DRAGOS STANCA
    MANAGING PARTNER, THINKDIGITAL
    Developing Successful Influencers Campaigns… Without Selling Your Soul
    COSTIN COCIOABA
    INFLUENCER MARKETING MANAGER, 2PERFORMANT.COM
    What is Underestimated in Mass Media? The Quality Factor!
    IULIAN ENACHE
    EDITOR-IN-CHIEF, LIBERTATEA
    Moderator
    Cristian Florea
    Consultant Social Media
  • 14.30 - 18.00
    TRACK B - INSPIRE
  • 14.30 - 16.00
    Sesiunea 1
    Turbo-charge your PR Strategy

    Astazi, companiile urmaresc sa valorifice storytelling-ul si diferite tactici noi pentru a-si imbunatati brandurile si directorii ca lideri de opinie si pentru a se conecta mai profund cu publicul. Profesionistii in comunicare din agentii si companii trebuie sa prioritizeze toate oportunitatile care aduc cele mai bune rezultate.

    Branding The CEO - Why It Matters Now More Than Ever
    SORANA SAVU
    SENIOR PARTNER, PREMIUM COMMUNICATION
    Hot Tactics - Brand Initiatives That Appeals to the Fast-Forward Generation
    OCTAVIAN GHEORGHE
    HEAD OF SOCIAL MEDIA, GMP PR
    The Business of Doing Good and How to Say It
    Irina Roncea
    Managing Director, Golin
    Florin Merla
    Senior Manager, Golin
    Moderator
    Dana Nae Popa
    Owner & Managing Director, Pastel
  • 16.00 - 16.30
    PAUZA DE CAFEA
  • 16.30 – 18.00
    SESIUNEA 2
    Creative Case Studies to Learn from

    Pentru brandurile care doresc sa imbratiseze schimbarile si nu rutina, 2020 va aduce oportunitati noi si interesante in domeniul PR-ului. Companiile trebuie sa ofere o mai mare libertate agentiilor pentru a forma relatii mai profunde cu noii consumatori. Campaniile de PR care se axeaza pe storytelling autentic si personal vor avea succes intr-o lume epuizata de artificialitatea publicitatii in masa.

    Think Outside the Box - Creating Value With Creativity
    CRISTINA HANGANU
    COMMUNICATION & CSR DIRECTOR, LIDL ROMANIA
    User Generated Sustainability: How to Ensure High Level Commitment With the Final Consumer?
    LORE IANUS
    CSR SENIOR CONSULTANT, GRAFFITI PR
    CRISTINA IANCU
    GROUP CREATIVE DIRECTOR, GRAFFITI PR
    Magic Is Just an Unknown Technology So Far
    Roxana Ionescu
    Digital Director, Golin
    Moderator
    Catrinel Burghelea
    CONSULTANT COMUNICARE SI PR
  • 14.30 - 18.00
    TRACK C - EDUCATE
  • 14.30 - 16.00
    Sesiunea 1
    New Tactics in Corporate Communication

    Credem ca Educatia va fi o prioritate nationala in scurt timp si un raspuns firesc la lipsa de forta de munca de pe piata, pe care o simtim cu totii. Brandurile care ai pariat si pariaza pe educatie in campaniile lor corporative contribuie decisiv la cresterea calitatii mediului educational din tara. In plus, asocierea cu un subiect arzator in societatea romaneasca, aduce companiilor implicate un plus de imagine si mai ales satisfactii ce depasesc clasicii KPIs din corporate communication. Participati la o sesiune plina de know-how si studii de caz cu rezultate exceptionale.

    How to Actively Approach Major Needs in Education
    LAURA MOISIU
    SENIOR CONSULTANT, GRAFFITI PR
    Can Companies Play a Role in Education? And Why Should They Be Involved?
    INA SOLOMON
    CSR & CORPORATE SPONSORSHIPS, UNICREDIT BANK
    Iulia Botar
    CSR Senior Consultant, Graffiti PR
    Building Models For the Future
    AURA STAN
    Chief Program Officer, TEACH FOR ROMANIA
    Moderator
    Paul Kasprovschi
    Research & Strategy Director, Graffiti PR
Program in curs de actualizare. Pentru agenda completa, va rugam sa verificati periodic aceasta pagina.
PR Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

Organizer

Partner

Platinum Agency Partners

Gold Agency Partners

Silver Agency Partners

Cu sprijinul
Media Partners