Pe 27 februarie 2020 a avut loc o noua editie a celui mai practic seminar de Relatii Publice dedicat studentilor si sustinut de specialisti in comunicare din companii de top locale si din importante agentii de relatii publice. Evenimentul a fostconceput sub forma unor sesiuni aplicate, in care participantii vor putea sa invete cele mai bune practici de relatii publice din companii si agentii.
Obiectivul seminarului
Evenimentul a oferit o imagine cat mai realista a activitatii de relatii publice, sfaturi practice si informatii care sa contribuie la dezvoltarea carierei tinerilor aflati la inceput de drum.
Dintre subiectele abordate in 2019
- Campanii cu influenceri
- Campanii creative cu buget redus
- Campanii de comunicare integrata
- Campanii de CSR
- Campanii de promovare a produselor romanesti pe piata internationala
- Campanii pe Instagram.
Conditii de participare
La eveniment au participat studentii si masteranzii care urmeaza cursuri de Comunicare, Marketing si Relatii Publice, care nu au participat la editiile anterioare ale evenimentului si care isi doresc sa puna bazele unei cariere in domeniu.